Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 26-3-2024

Inschrijving MPeople Hotdogtoernooi 2024

Lieve Meesjes,

Hockey je bij Funkey, Smurfen of jeugdteams onder 8, 9 of 10 jaar? Meld je dan aan voor dit gezellige Hotdogtoernooi met hockeywedstrijdjes, spelletjes, glittertattoos, springkussens en natuurlijk… een hotdog als snack en limonade.

Wanneer:

maandag 20 mei 2024

Hoe laat:

van 13:00 tot 16:00 uur.

Voor wie:

Funkey, Smurfen, jeugdleden onder 8, 9 of 10 jaar.

Kosten:

€ 5,- (inclusief hotdog, limonade en bitje voor de introducee).

Aanmelden:

tot en met vrijdag 26 april 2024 via deze link.

Na aanmelding volgt een ontvangstbevestiging. De week voorafgaand aan het toernooi volgt informatie via de mail over de teamindelingen, het wedstrijdprogramma en andere relevante informatie. De betaling voor deelname aan het Hotdogtoernooi kan op de dag zelf bij de pinkassa aan de bar vanaf 12:30 uur.

Introducees

Heb jij een vriendje of vriendinnetje dat een keer mee wil doen? Neem die gezellig mee naar dit toernooi en maak er samen een leuke dag van! Ook ouders, opa’s en oma’s zijn van harte welkom! We zorgen weer voor een goed gevulde bar.

We eten graag met jou op maandag 20 mei een hotdog, dus hopelijk tot dan!

De Mezen zijn we samen

Dit mooie toernooi komt pas echt goed van de grond dankzij de inzet van vrijwilligers. Voor deze dag hebben we inzet nodig van ouders/familieleden om de volgende rollen te vervullen:

· Teambegeleider

· Bar- en/of keukenhulp

· Begeleiders voor springkussen en glittertattoos

· Opruimen na afloop

Vorig jaar hebben de vrijwilligers een leuke dag gehad, ook dankzij hun inzet was het een topdag.

Dus meld je aan. Opa, oma, broer of zus mogen zich natuurlijk ook aanmelden als vrijwilliger.

Hoe leuk om deze dag samen te beleven met je dochter/zoon, broer/zus of kleinkind.

Ben je erbij, vergeet dan niet je MPeople hotdogtoernooi t-shirt van vorig jaar aan te trekken!

Sportieve groet,

MPeople & Hotdogcommissie

Privacyverklaring
De gevraagde persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor het inschrijven van het toernooi. Hierbij wordt voldaan aan de tweede grondslag van de AVG: ‘de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst waarbij de betrokkene partij is, of om op verzoek van de betrokkene vóór de sluiting van een overeenkomst maatregelen te nemen’. Verder wijzen wij je erop dat er een fotograaf aanwezig kan zijn op het terrein ten tijde van het toernooi. Deze foto’s worden gebruikt om journalistieke redenen en eventueel geplaatst op de website, Instagram of Facebookpagina (al dan niet ter promotie van volgende evenementen). Bij het betreden van het terrein ontstaat bij ons het directe vermoeden dat je toestemming verleent voor deze doeleinden, is dit niet het geval, dan vragen wij om jouw medewerking. Geef direct aan bij de organisatie en fotograaf dat je niet wil dat jouw foto’s worden gepubliceerd. Als dit wel is gebeurd, dan kunnen wij jouw foto’s offline halen.