Sponsoracties

Huiswerkbegeleiding - Examentraining door StudieHub
23-3-2023|

Kun je wel wat begeleiding gebruiken bij je huiswerk, beter leren hoe je het beste kan leren of een extra impuls net voor je examens? Kijk eens bij StudieHub in Ermelo of Putten,

StudieHub is sponsor van De Mezen en zij helpen je graag. Wanneer je bij hun klant wordt dan help je zelfs De Mezen een klein beetje financieel.
Iedereen blij!

Volvo Selekt cashback voor de club
12-4-2023|Koop een Volvo Selekt auto bij Broekhuis Harderwijk en
Volvo Cars Nederland stort € 500,- in onze clubkas.

Zie ook de banner op de website.

15% korting bij online bestelling Wanipa Thai
29-5-2023|

Smakelijke Mezen korting voor onze leden van nieuwe sponsor Wanipa Thai.

Bij een online bestelling kun je de code DEMEZEN15% gebruiken en krijg jij dus 15% korting en spaart onze club ook nog eens punten. (bijvoorbeeld voor een cadeau bon)
Leuk toch? en gewoon super lekker!!

Let op de actie voor € 1000,- voor onze club als je een nieuwe Volvo leased of koopt
2-9-2023|Koop of lease een nieuwe Volvo bij Broekhuis Harderwijk en Volvo Cars Nederland stort € 1000,- in onze clubkas!
Vraag om het formulier in de showroom tijdens of na de koop en vul deze in. Kleine moeite groot plezier!

Examentraining met bonus voor de club ;-)
13-3-2024|

Bij elke aanmelding van een clublid voor één of meerdere trainingen doneert JAM
eur 5,00 in onze clubkas.
Zie de flyer om aan te melden.