CORONAREGELS MHC De Mezen

Het seizoen is vol onderweg! Wij draaien bijna zoals wij gewend waren, maar er zijn nog steeds maatregelen i.v.m. corona. Hier zijn onze belangrijkste regels:

• Iedereen die ons terrein betreedt, dient de aanwijzingen op te volgen in ons clubhuis. Blijf thuis als je klachten hebt en laat je testen. Ben je onverhoopt positief getest? Informeer je coach/je team.

• Toeschouwers bij wedstrijden zijn van harte welkom. Houdt als clublid rekening met de situatie, ook als je fans meeneemt.

• Als je ons clubhuis betreedt gelden hier de regels, die ook voor de horeca gelden. Je hebt een Corona-toegangsbewijs nodig om binnen te consumeren. Wij zijn verplicht dit te controleren.

• Toegangscontroleurs kunnen leden van de club zijn en ontvangen hiervoor een vergoeding van 10 euro per uur. De gemeente Harderwijk neemt de kosten voor de vergoeding op zich.

• Op de momenten dat wij geen toegangscontroleurs hebben is de bar alleen geopend voor take-away service. Je kunt dan wel afhalen, maar moet buiten je consumptie nuttigen.

• Onze kleedruimtes zijn normaal geopend voor spelers en coaches.

Aanpassingen van het beleid

Het bestuur kan tussentijds besluiten tot aanpassing van de regels, bijvoorbeeld wanneer de overheid maatregelen aanscherpt of wanneer blijkt dat de protocollen niet (voldoende) worden nageleefd. Houd de website in de gaten voor de meest recente versies van de protocollen.

Houd elkaar scherp!

Als anderen de regels niet opvolgen betekent dat niet dat jij dat ook 'mag'. Spreek elkaar gerust aan als er (per ongeluk) regels worden overtreden. De Mezen zijn wij samen!

Blijf gezond en veel hockeyplezier gewenst!

Met sportieve groet,

Bestuur MHC De Mezen