Heren 1 zoekt nieuwe manager!

Nieuws afbeelding 30-7-2020

Manager Heren 1 gezocht

Heren 1 zoekt een nieuwe manager voor aankomend seizoen.

Vind je het leuk om dingen te regelen, op zondag tegenstanders en scheidsrechters welkom te heten en alles goed te organiseren zodat de rest van de begeleiding zich kan concentreren op de wedstrijd? Kan je ondersteunen met het regelen van oefenwedstrijden/scheidsrechters, lunch op zondag en vind je het leuk om dit seizoen mee te gaan op voorbereidingsreis naar het buitenland? Heb je misschien daarnaast ook nog kennis van EHBO, geen verplichting maar wel fijn?!

Dan zoeken we misschien jou wel! Je bent vooral onderdeel van het begeleidingsteam en een belangrijk aanspreekpunt voor de spelers!

Lijkt het je leuk om ons te helpen richting een topklassering en onderdeel te zijn een mooie groep mannen? Stuur even een berichtje naar Jeroen, 06-34104950