Senioren

Gezocht: dames tussen de 17 en 45 die graag willen hockeyen én van gezelligheid houden!

Nieuws afbeelding 1-8-2020

MHC de Mezen wil graag nog een dames senioren team formeren en daarom zijn wij op zoek naar jou!

Wil jij fanatiek hockeyen, maar vind je gezelligheid na de wedstrijd minstens even belangrijk? Heb je altijd gehockeyd en ben je (weer) in Harderwijk komen wonen? Of heb je juist niet zoveel ervaring, maar lijkt het je al jaren leuk om eens te proberen? Stuur dan een mail naar [email protected]!

Weet je niet of elke zondag een wedstrijd wel in jouw schema past of wil je gewoon eerst eens proberen? Ook geen probleem!

Het doel is juist om een zo groot mogelijk team te formeren, zodat er ruimte is om de zondag ook een keer anders in te vullen.