header foto

Superlot!

Nieuws afbeelding 2-10-2020

Supermezen!

Het zal niemand ontgaan zijn dat onze jeugd zich al een paar weken hard maakt voor De Grote Clubactie. Ze verkopen online en via boekjes loten. Van die loten gaat 80% naar onze vereniging. Daar zijn we ontzettend blij mee! De jongste jeugd en junioren hebben online al 1846 loten verkocht! Nu vragen we de senioren natuurlijk niet om langs de deuren te gaan, wel om hulp. Want wat de jeugd kan, kunnen wij ook toch?!?

We hoeven niemand uit te leggen dat Corona het verenigingsleven behoorlijk in de kiem smoort. Het clubhuis is helaas weer gesloten. We weten waar we het voor doen, maar leuk is het niet. Zeker niet voor de clubkas. Maar wij hebben nog een idee hoe we de clubkas kunnen spekken:

Met het SUPERLOT  van De Grote Clubactie!!

Met je bedrijf of team (of familie, of…. ) koop je een Superlot. Eén Superlot zijn 50 loten ineens en kost € 150,-. Ofwel, direct € 120,- voor de clubkas. Hoppa! En dan maakt de club ook nog eens kans op het Grote Clubfeest t.w.v. € 5.000,-. Koop je zo’n lot als bedrijf is het natuurlijk ook superleuk om te geven aan personeel, klanten of relaties.

Je kunt een Superlot kopen door te klikken op volgende link: https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/nwvm-hockeyclub-d.-mezen/400649

Dit is win-win-win-win-win Mezen!! Dus kom op, De Mezen zijn we samen!