header foto

Mezen Club Competitie

Nieuws afbeelding 27-10-2020

Mezen Club Competitie

Door de Corona maatregelen kunnen we helaas geen competitie spelen tegen andere clubs. Nu worden er gelukkig veel onderlinge oefenwedstrijden geregeld. Jeroen kwam echter met een nog veel beter idee, zodat elk team elke week gewoon een wedstrijd heeft: de Mezen Club Competitie!

Hoe werkt het?

-Alle jeugdteams worden ingedeeld in poules van 4 teams. Er worden in eerste instantie 3 wedstrijden (halve competitie) gespeeld tegen elkaar

-Na deze 3 wedstrijden wordt gekeken of de poules wel juist zijn ingedeeld

-Wanneer de competitie hervat wordt, zal de clubcompetitie komen te vervallen

-Wanneer onverhoopt een team niet kan op een zaterdag zal de wedstrijd gespeeld worden op zondag of doordeweeks. Coaches spreken onderling hierover een geschikt tijdstip af.

-De indeling van de wedstrijden zijn te vinden in het wedstrijdschema

Poule indeling

MB4

J8D-C

MB1

Dit betekent dat de al geplande oefenwedstrijden dit weekend en komend weekend komen te vervallen. Rest ons om jullie veel succes te wensen met de wedstrijden en we zijn heel benieuwd wie we straks als clubkampioen kunnen huldigen!