header foto

Inloopavond dinsdag 26 oktober

Nieuws afbeelding 20-10-2021

Inloopavond 26 oktober 19.30-20.30 uur

Loop je met een vraag, vergeet je die vaak te stellen of weet je niet zo goed waar je die kwijt moet? Kom dan naar onze maandelijkse inloopavond!

Iedere laatste dinsdag van de maand van 19.30-20.30 kun je gewoon binnenlopen en je vragen stellen. Verschillende commissies zijn dan aanwezig en er zijn sowieso bestuursleden waar je terecht kunt.

Heb je een specifieke vraag voor 1 van de commissies? Meld dat dan van te voren (het liefst voor de zondag) bij [email protected], dan kunnen we de betreffende commissies expliciet uitnodigen en weten we zeker dat je niet 'misgrijpt'.

Oh, en zou je wat willen doen, maar weet je niet zo goed wat? Dan is dit ook een uitstekend moment om eens in gesprek te gaan met andere vrijwilligers van de club!

Wie weet tot dinsdag!