Coronamaatregelen

Nieuws afbeelding 13-11-2021

Beste Mezen,

Op de persconferentie van 12 november zijn nieuwe maatregelen aangekondigd die wederom de hockeysport raken.

Op een rij:

Uitgangspunten

• De kantine is ons horeca gedeelte, buiten is sportterrein.
  • We moeten alle personen (vrijwilligers uitgezonderd) boven de 18 jaar controleren op een Coronatoegangsbewijs (CTB) wanneer zij het clubgebouw bezoeken. Dit geldt voor zowel de kantine als de kleedkamers en toiletten.
  • We vragen iedereen zo min mogelijk gebruik te maken van de kleedkamer en zo veel mogelijk thuis om te kleden.
  • Na 20.00 uur is de kantine gesloten

Maatregelen

• Houd zoveel mogelijk 1,5 m afstand van elkaar.
  • Er mag helaas geen publiek aanwezig zijn bij trainingen of wedstrijden.
  • De corona controleurs (te herkennen aan een geel hesje) staan bij de hoofdingang van ons clubgebouw om iedereen die naar binnen wil te controleren op een CTB. Vrijwilligers (zoals barmedewerkers, coaches, trainers, ed.). hoeven niet gecontroleerd te worden. Met een geldige CTB ontvang je van de controleur een stempel. Dat scheelt in het controleren na de eerste keer.
  • Spelers worden 45 minuten na hun wedstrijd ‘publiek’ en moeten dan het sportterrein verlaten of in de kantine aanwezig zijn.
  • Om alle teams de mogelijkheid te geven gebruik te kunnen maken van de kantine, vragen we iedereen 45 min na hun wedstrijd de kantine weer te verlaten.
  • Zowel binnen als buiten moet je zittend consumeren.

Hoewel we goed begrijpen dat het vervelend is dat de maatregelen met enige regelmaat wijzigen, rekenen we ook nu weer op dat jullie ons helpen met de uitvoering.

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking!