Zaalhockey

Nieuws afbeelding 23-11-2022

Beste zaalhockeyer,

Op dit moment heeft als het goed is iedereen zich ingeschreven voor het zaalhockey en is je naam zichtbaar in het zaalteam. Staat jouw naam hier nog niet bij dan heb je je nog niet individueel ingeschreven voor zaalhockey en moet je dit zo snel mogelijk doen via onderstaande link.

Dit zaalseizoen zijn we niet gaan selecteren voor wat betreft de indeling van de 1ste, 2de en combinatieteams. We hebben overlegd met de coaches hoe we deze teams gaan formeren, dit gebeurt op basis van de kennis van afgelopen jaren en de ontwikkeling gedurende het huidige seizoen. Bij de breedte-combinatieteams hebben de coaches onderling overleg gehad. Mochten er toch nog twijfelgevallen zijn of naar boven komen tijdens de eerste zaaltrainingen dan hebben we nog tot aan de eerste wedstrijd om hier verandering in aan te brengen. Maar we denken dat hier niet meer veel aan veranderd. Als je vragen hebt over de indelingen neem dan even contact op met je coach.

We hopen begin december alle zaalteams definitief rond te hebben en de aanpassingen in LISA verwerkt te hebben.

Op het moment dat de wedstrijden bekend gaan worden dan zullen we direct een trainingsschema gaan maken. Aangezien we 38 jeugdteams hebben en maar ongeveer 10 uur per week aan trainingsuren in Drielanden zal iedereen wel begrijpen dat er niet elke week getraind zal gaan worden en dat het trainingsschema ingewikkeld en erg veel tijd zal vergen. Als een team pas in januari gaat beginnen met de competitie dan zal het trainingsschema hierop aangepast worden. Er zijn teams die zelfstandig en op eigen kosten wat extra zaaluren regelen in andere zalen. Beschikbaarheid is ook hier erg beperkt en de zalen zijn op redelijke afstand van Harderwijk. Mocht je hier als team interesse in hebben neem dan even contact op.

Als er bij sommige teams andere coaches komen dan op het veld, geef dit dan even aan ons door. Wil je nog helpen bij de organisatie (we hebben echt heel veel handjes nodig o.a. voor het openen en sluiten speeldag, klaarzetten wedstrijdtafel, etc) dan laat dit aan ons weten.

Tot zover een update voor wat betreft het zaalhockey.

Groet,

Olaf en Jeroen