Ledeninformatie

Update clubkleding

29-11-2022

Beste Mezen,

Graag willen we weer een aantal dingen betreffende de club- en teamkleding met jullie delen.

Wedstrijdsokken

De eerste sample van de nieuwe wedstrijdsok ziet er al veelbelovend uit, maar we laten nog wat details aanpassen voordat de sok in productie genomen kan worden. Voor nieuwe leden die nog geen wedstrijdsokken hebben, hebben we een tijdelijk alternatieve gele sok vanaf as zaterdag bij de bar te koop. Zodra de nieuwe wedstrijdsokken met Mezen logo verkrijgbaar zijn, zijn deze sokken als trainingssokken te gebruiken en niet meer als wedstrijdsok.

Mocht je nog wedstrijdsokken hebben liggen die te klein zijn geworden (zonder gaten of vlekken), lever ze dan in bij de bar. De nieuwe leden kunnen dan eventueel ook voor een gerecycled paar sokken kiezen. De Mezen dat zijn we samen!

Passets Reece teamkleding

Inmiddels lopen de eerste teams in mooie nieuwe Reece teamkleding op de club, zowel op het veld als daarbuiten. Daarnaast zijn er teams die de bestelling hebben gedaan en binnenkort hun nieuwe kleding zullen ontvangen. De passets Reece kleding zullen binnenkort weer worden geretourneerd naar Hockey Direct, dus mocht je met je team nog kleding willen passen, stuur dan voor 1 december een mailtje naar [email protected] om af te stemmen.

Keeperskleding

In het document keuzemogelijkheden op de website van de Mezen staan verschillende keeperstenues weergegeven. Keeperskleding met Mezen logo is voorlopig te bestellen door een mail te sturen naar [email protected] en een cc naar [email protected]. Met vermelding van de gewenste kleur en maat en factuur- en afleveradres.

Net als voorgaande jaren wordt het oranje shirt gebruikt als officieel tenue, dus deze wordt vanuit de club ter beschikking gesteld. Het broekje is optioneel bij de huidige keepersuitrustingen en kan afzonderlijk aangeschaft worden. Totdat Reece zelf een oranje short uitbrengt (i.e., volgend seizoen), is het vermelde oranje Stanno short een goed alternatief.

Check voor de meest recente documenten over teamkleding altijd de website van De Mezen!

Teamkleding – sponsors 2021-2022

Als kledingsponsors van vorig jaar, de kleding opnieuw ter beschikking hebben gesteld aan een team, worden we daar graag ook over geïnformeerd door de teammanager van het team. De kledingsponsors blijven dan op de lijst van sponsoren staan en de sponsorlogo’s op de website.

Tot slot willen we hierbij nogmaals een oproep doen voor aanvulling van de Sponsorcommissie.

Met vriendelijke groet,

Sponsorcommissie