OPENINGSFEEST nieuwe clubhuis

zaterdag 31 augustus 2019   |   11:00 - 00:00   |   Clubhuis,Veld 1, Veld 2 en Veld 3

Namens het bestuur van MHC De Mezen willen wij u van harte uitnodigen voor de opening van ons nieuwe clubhuis op zaterdag 31 augustus 2019.

Na zes jaar van voorbereiding, met de eerste gesprekken en tekeningen, lobby, sponsoracties, vele overleggen, sloop en bouw, is nu de volledige metamorfose van ons sportpark een feit. Door de inzet van vele vrijwilligers kunnen we met trots op zaterdag 31 augustus het nieuwe clubhuis officieel openen!

Het programma van deze dag:

11.00-13.00 uur               Clinics voor de jeugd

14.00-15.00 uur               OfficiĆ«le opening clubhuis/accommodatie

15.30-17.00 uur               Demonstratie wedstrijd

17.00-21.00 uur               Informeel samenzijn rondom ons clubhuis; foodtrucks,

hapjes & drankjes, live muziek van The Old Vintage Club en

gastoptredens van onze eigen Mezenleden

Start 21.00 uur                 Feestavond met DJ

Er is nog veel meer te doen deze dag o.a. shootouts, blotevoetenpad (BSO) springkussen. Hou voor het definitieve programma onze website en facebookpagina in de gaten.